מחיר קידום אתרים

מחירי השוק

השאלה כמה עולה קידום אתר אינטרנט צצה לרוב למי שכבר יש לו אתר אינטרנט וממש רוצים שהאתר יופיע במקומות הראשונים בגוגל. מחיר קידום אתרים תמיד מעניין בעלי עסקים והפך לגורם שמשפיע רבות על קבלת ההחלטה, עם איזו חברת קידום אתרים לעבוד כאילו מדובר במוצר מדף ולא שירות מקצועי ויצירתי.

בקבלת החלטה עסקית מחיר קידום אתרים אינו צריך להיות השיקול המרכזי שיש לקחת בחשבון, כי קידום אתר זה תהליך מורכב. מה שחשוב זה עם איזה מקדם אתרים אתם הולכים לעבוד, איזה ניסיון יש לו ולאיזה תוצאות תוכלו להגיע.

מחיר קידום אתרים זה מחיר ההצלחה שלכם

קיבלתם הצעת מחיר לקידום אתר? נהדר. עכשיו על מנת שתוכלו לבחור את המקדם וגם את המחיר שהכי מתאימים לכם, תוכלו להעזר ברשימת מחירי הקידום הבאה:

  • קידום אתר ב- 1000 ש"ח: אם אתם שואפים להגיע למקומות הראשונים, בביטויי חיפוש מאוד ספציפיים וממוקדים, זה מחיר קידום שאתם יכולים לבנות עליו.
  • קידום אתר ב- 2000 ש"ח: כמו בסעיף הקודם, רק שכאן תוכלו להוסיף יותר מונחי קידום למסלול הקידום או להוסיף ביטוי תחרותי יותר – המחיר מכסה גם את זה.
  • קידום אתר ב- 3000 ש"ח: אם יש לכם כסף – לכו על זה. המסלול הזה מאפשר לכם לקדם את האתר שלכם במגוון מונחי חיפוש בעלי תחרותיות משתנה, מנמוכה עד גבוהה. עם איש מקצוע מתאים, במחיר כזה תוכלו להגיע לתוצאות גבוהות בגוגל, להביא גולשים רבים לאתר ולהגדיל משמעותית את המכירות שלכם באמצעות האתר.

קיבלתם הצעה לקידום אתר במחיר מפתה? ממה צריך להיזהר:

  1. היזהרו מהבטחות למיקום כזה או אחר (נביא אותך למקום 1!) בגוגל או בתוך כמה זמן תהיו במקום X – לא מקצועיות. לא מומלץ לעבוד עם חברה כזאת.
  2. שימו לב שבהצעת המחיר שקיבלתם המחיר לא נמוך מדיי ביחס לתמורה. לא הגיוני לקבל מחיר של 1000 ש"ח עבור קידום ביטויים רבים בעלי תחרות משתנה – התרחקו
  3. גם הפוך – קידום אתר במחיר של 3000 ש"ח קצת יקר בשביל קידום מילות מפתח "נדירות" שבקושי מחפשים.
  4. חשוב להתייחס לעניין התקשורת עם חברת הקידום – איך מתנהלת העבודה, מול מי, האם איש הקשר קבוע, האם ניתן לקיים איתו פגישות במהלך תקופת הקידום והאם יש דו"חות שמפרטים את ההישגים של קידום האתר לאורך זמן.
  5. תסמכו על התחושות שלכם. תפגשו עם מקדם האתר פנים מול פנים ולא עם איש המכירות של חברת קידום. זה חשוב – החושים שלכם יעזרן לכם לבחור את האיש הנכון וכדאי שתפגו – אתם הולכים לעבוד ביחד תקופה ארוכה.

לסיכום, חייבים להבין שכל הנושא של מחיר קידום אתרים הינו נושא מסחרי ולא תמיד מעיד על איכות העבודה, לכאן או לכאן. הניסיון של המקדם כן קובע, הרצון שלו להצליח בקידום האתר שלכם ובסופו של דבר – אהבתו למקצוע. רק מקדם אתרים אשר אוהב קידום אתרים אורגני, ילחם בשביל קידום האתר שלכם מול מקדמי אתרים אחרים ולא רק בשביל הכסף. זהו ערך מוסף מרכזי שעליכם לקחת בחשבון למעט מחיר קידום אתרים עצמו. אולי תבקשו לציין את "רמת האהבה" למקצוע בהצעת המחיר לקידום האתר שלכם? בעצם, תראו כבר בפגישה – מרגישים את זה ורואים בעיניים. בהצלחה!

 

 


מופיע ב: תוכן שימושי

דילוג לתוכן