מסחטת עשב חיטה

בשנים האחרונות, יותר ויותר חובבי מזון אורגני נחשפו אל ה"נס הירוק" – מיץ עשב חיטה. ואכן, זהו מיץ פופולארי במיוחד אשר צבר לעצמו מוניטין כמשקה פלא אשר מצליח לסייע בהתמודדות עם מחלות כרוניות ושיפור המערכת החיסונית. בין סגולותיו של עשב החיטה ניתן למצוא גם יכולת לנקות את הגוף מרעלים ו/או מחומרי פסולת שונים אשר הצטברו במערכותיו במרוצת השנים. כיום, הקסם הירוק נכנס גם למרחב הפרטי. במטבחים רבים בישראל ניתן למצוא כיום גם מסחטת עשב חיטה אשר עובדת שעות נוספות.

מסחטת עשב חיטה הפכה למכשיר פופולארי בקרב מסעדות, בתי קפה, בתים פרטיים, משרדים ואפילו פיצוציות. רבים מבקשים טעימה מהירוק הירוק הזה, ולא בכדי. עשב החיטה מכיל ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין B12 ויסודות מזון נוספים כגון מינראליים, חלבונים וכלורופיל. תומכיו המובהקים של המיץ מזהים בו "לוחם עיקש" באנמיה, לחץ דם, מחלות פרקים ועוד. כמו כן, מחקרים מצביעים על כך שזהו עשב מומלץ גם לנשים בהריון או לאנשים אשר מתאוששים מטראומה בריאותית.

לא בדיוק חוויה קולינארית
בעקבות ההתפתחות המרשימה בתחום, התרחב באופן משמעותי מגוון המסחטות העומדות כיום למכירה בחנויות השונות. ישנן מסחטות עשב חיטה חשמליות אשר מסוגלות להפיק בקלות וביעילות את המשקה הירוק והפופולארי. כמו כן, אתם יכולים לרכוש גם מסחטות ידניות ופשוטות להפעלה. בעת בחירת מסחטת עשב חיטה, חשוב לשים לב כי מדובר במכשיר אשר מסוגל לא רק להפוך את העשב למיץ, אלא גם לעשות זאת בצורה מהירה ויעילה (אשר שומרת על שלל הרכיבים התזונתיים של העשב).

חשוב להדגיש, טעמו של מיץ עשב החיטה איננו בדיוק החוויה הקולינארית הקסומה ביותר. במאמר שעסק בנושא במגזין "גלריה" של עיתון "הארץ", טעמו של מיץ עשב החיטה הוגדר כנע בין "נסבל" ל"בלתי נסבל". עם זאת, אל דאגה. ניתן לשלב את המיץ עם מיצי פירות נוספים ולא אחת מומלץ גם "לשלם את המחיר" בעבור היתרונות העצומים הטמונים במשקה הירקרק.

עדיין לא רכשתם מסחטת עשב חיטה?
באמצעות מסחטת עשב חיטה, ניתן להכין לא רק משקאות נהדרים אלא גם להשתמש במשקה בתצורות נוספות. במילים פשוטות, לא תמיד חייבים לשתות את המיץ ב"דרכים הקונבנציונאליות". לדוגמה, רבים מוסיפים מיץ עשב חיטה לסלטים ואף לפסטות וקינוחים. כמו כן, כפי שצוין לעיל, ניתן לשלב את המיץ עם משקאות אחרים. מחקרים שנערכו בתחום הצביעו על כך שעשב חיטה יכול יעיל באופן ממשי גם בעת שפשוף על החניכיים או מריחה על השיער והפנים.

לסיכום, אם גם אתם מעוניינים להצטרף לאקו-טרנד החדש והלוהט, אתם מוזמנים לרכוש לעצמכם מסחטה ולפתוח בחיים בריאים. כמה לגימות ביום ותתחילו להרגיש את השינוי. עשב חיטה הוכח באופן מדעי ומחקרי כמשקה בעל יתרונות רבים. כאשר יש ברשותכם מסחטה ביתית, הרי שהפלא הירוק נמצא במרחק נגיעה של ממש.


מופיע ב: תוכן שימושי

דילוג לתוכן