חברה לקידום אתרים

חיפוש בגוגל קידום אתרים

חברה לקידום אתרים עוסקת באופטימיזציית אתרים למנועי חיפוש, ברוב המקרים לגוגל, שמרכזת אליה כ-98% מחיפושים ברשת האינטרנט הישראלית.

תהליך העבודה של חברות קידום אתרים מבוסס על קורלציה בין אתר האינטרנט של העסק לבין  ביטויי מפתח שמחופשים על ידי הגולשים. כלומר, יצירת סינרגיה בין השאילתות שהגולשים מקלידים בשדה החיפוש של גוגל לאפקט שיש להן על הסדר בעמודי התוצאות.

חברה שמבצעת בפועל את השירות של קידום אתרים במידה רבה שותפה עסקית וחלק בלתי נפרד מההתנהלות השיווקית של העסק. פרויקט לקידום בגוגל יניב פירות רק אם החברה שמקדמת את האתר תבין את מהות העסק ותכיר את קהל הגולשים שאליו הוא פונה.

דוגמה "קלאסית" לכך היא חנות אופניים לילדים: היות שמי שייבצע את הרכישה בפועל הוא לא הילד אלא ההורה, אתר אינטרנט לחנות אופניים צריך להתמקד בקידום לפי ביטויי החיפוש שמעניינים את המבוגרים. ביטויים כמו "אופניים בטוחים", "אופני לילדים" וכדומה.

מה קורה כשעושים קידום אתרים לבד?

היות וקידום אתר בגוגל דורש השקעת תקציבים ומדובר על מהלך שיווקי שתוצאותיו אינן מיידיות אלא מתקדמות עם הזמן, בעלי עסקים רבים מנסים לחסוך עלויות תוך שהם מבקשים לקדם את האתר לבד. קידום אתרים בגוגל דורש זמן והשקעה בלתי פוסקת ושעות עבודה מרובות.

אפשר בהחלט לומר שאם בעל העסק ינסה לקדם את האתר לבדו, ואפילו אם הוא יקצה לכך משאבים ושעות עבודה, סביר להניח שהתוצאות לא יהיו מרשימותו רק חברה מקצועית תוכל להביא את הבשורה. חברה לקידום אתרים היא לא רק גוף מקצועי אלא שיש ברשותה את התשתית הנכונה ואת הידע הרלוונטי.

שירותיה של חברת קידום אתרים כוללים מניפה רחבה של פתרונות טכנולוגיים ותוכניים שבעלי עסקים אשר אינם בקיאים ברזי הרשת יתקשו להשיגם. למשל, כתיבת תוכן איכותי שמתאים לגולשים ולמנועי חיפוש, עריכת אופטימיזציה למבנה האתר, תכנון נכון של היררכיית עמודי התוכן באתר, פיתוח קוד מתאים לגוגל, יצירת מערך אפקטיבי של קישורים חיצוניים ועוד.

כיצד חברת קידום אתרים עושה את זה?

חברה שמקבלת לידיה פרויקט לשיווק ברשת עורכת בשלב ראשון מחקר מעמיק של התחום. לאחר מכן, אנשי קידום אתרים מאפיינים יחד עם בעל העסק את קהלי היעד הממוקדים ביותר ובודקת כיצד אותם קהלי יעד מחפשים את מבוקשם ברשת. מכאן יש לעבור לביצוע התאמה בתוך האתר (On-Site SEO) והתאמה מחוץ לאתר (Off-site SEO).

במקביל חשוב לנתח כל הזמן את התקדמות המהלכים השיווקיים תוך איתור נקודות חולשה וחיזוק נקודות עוצמה. מומחים של חברות קידום אתרים עושים זאת בעזרת מגוון כלים אנליטיים שמאפשרים לשפוך אור על התהליכים השונים באתר וברשת.


מופיע ב: תוכן שימושי

דילוג לתוכן